اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۰۸۴۰۱

واترپلو قهرمانی آسیا| صعود ایران با صدرنشینی و شکست فیلیپین

واترپلو قهرمانی آسیا| صعود ایران با صدرنشینی و شکست فیلیپین
مردان واترپلو ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ برابر فیلیپین به برتری رسیدند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.
۱۶:۲۸ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
وانانیوز|
 به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ واترپلوئیست‌های ایران پس از پیروزی برابر قزاقستان، امروز (جمعه) در سومین و آخرین بازی از مرحله مقدماتی رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا (انتخابی لیگ جهانی) مقابل تیم فیلیپین به آب زدند.

ملی پوشان ایران که پیش از این هنگ کنگ و قزاقستان را شکست داده بودند، برای تثبیت صدرنشینی در گروه مقدماتی از ساعت 12 امروز به مصاف فیلیپین رفتند و با نتیجه 25 بر 5 پیروز شدند.

بدین ترتیب تیم ملی واترپلو با کسب سه برد و هشت امتیاز دور مقدماتی را به پایان رساند تا در مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه B به مصاف تیم چهارم گروه A برود.

پیش از این دیدار ابتدا قزاقستان با نتیجه 22 بر 7 هنگ کنگ را شکست داد و با هفت امتیاز به عنوان تیم دوم گزوه B راهی مرحله حذفی شد.

رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا دوم الی هشتم فروردین 1402 به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود و سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور در لیگ جهانی واترپلو را کسب می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین